“Μαθηματικά και Τέχνη” από τον καθηγητή Glaude P. Bruter στο 9ο Γυμνάσιο Νίκαιας

28.03.2012 | ZASKAR

Το 9ο Γυμνάσιο της Νίκαιας είναι το ένα από τα δυο σχολεία στην Ελλάδα που επισκέφθηκε ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα Μαθηματικά και την Τέχνη [ESMA], ομότιμος καθη- γητής του Πανεπιστημίου Paris XII, μέλος της εκδοτικής επιτροπής του eg-models.de, συνερ- γάτης του περιοδικού Hyperseeing της International Society of the Arts, Mathematics, and Ar- chitecture [Διεθνούς Εταιρείας για τις Τέχνες, τα Μαθηματικά και την Αρχιτεκτονική] και επίση- μος προσκεκλημένος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, Claude P. Bruter [στο κέντρο της φωτογραφίας], συνοδευόμενος από τον κ. Βαρόπουλο [Μαθηματικό και μέλος του ΔΣ της Ελλη- νικής Μαθηματικής Εταιρείας] όπου έκανε μάθημα σε μαθητές της Α” τάξης του σχολείου.

Χρησιμοποιώντας πολύ απλά, κατανοητά αλλά εντυπωσιακά παραδείγματα, δίδαξε στους μαθη- τές σημαντικές έννοιες στα μαθηματικά και κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους και να α- ναδείξει τη στενή σχέση ανάμεσα στα Μαθηματικά και την Τέχνη. Μέσα από απλά παραδείγ- ματα, που εντάσσονται στον αισθητό κόσμο, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τα Μαθηματικά, με τρόπο που ξεφεύγει από την παραδοσιακή διδασκαλία.

Οι εκπαιδευτικοί του 9ου Γυμνασίου της Νίκαιας αναφέρουν χαρακτηριστικά:

 

Για όλους μας ήταν μεγάλη τιμή η επίσκεψη του. Είχαμε τη μοναδική ευκαιρία να συνομι- λήσουμε μαζί του και να ανακαλύψουμε νέους ορίζοντες στην εκπαίδευση των μαθητών μας. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια μοναδική διδασκαλία μαθηματικών, ευχάριστη και ουσιαστική.

Ο Bruter ενδιαφέρεται για την εκλαΐκευση των Μαθηματικών. Είναι αυτός που συνέλαβε την ιδέα ενός Πάρκου όπου θα υπάρχουν διάφορα μικρά καλοφτιαγμένα κτίρια τα οποία θα είναι κατα- σκευασμένα με φόρμες που καθορίζονται από τα Μαθηματικά και θα αποτελούν ένα παιδα- γωγικό εργαλείο. Εχει σχεδιάσει μια δεκάδα μικρών κτισμάτων τα οποία θα ανεγερθούν σε ένα μαθηματικό πάρκο στην Kaluga που βρίσκεται κοντά στη Μόσχα.

Οι πρώτες εκθέσεις που οργάνωσε με τίτλο “Μαθηματικά και Τέχνες” έδωσαν τη δυνατότητα στο ευρύ κοινό να έλθει σε ουσιαστική επαφή με τον κόσμο των Μαθηματικών αβίαστα και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Το μέγιστο ενδιαφέρον του είναι να καταρριφθούν τα ψυχολογικά εμπό- δια που δημιουργούν στον πολύ κόσμο απέχθεια για τα μαθηματικά. Να γίνουν τα μαθηματικά προσφιλή στο ευρύ κοινό και να εκλείψει η σχολική αντίληψη ότι πρόκειται για ένα μάθημα που το καταλαβαίνουν μόνο κάποιοι λίγοι και ξεχωριστοί και δεν έχει καμιά σχέση με τον κόσμο γύρω μας.

 

facebook Μοιράσου το στο facebook

Σχετικά Posts

1 σχόλιο στο άρθρο ““Μαθηματικά και Τέχνη” από τον καθηγητή Glaude P. Bruter στο 9ο Γυμνάσιο Νίκαιας”

  1. Latisha

    RE: – I’m just speaking as one person who’s looked at a number distressed properties. I can see why their owners game them up so easily. They were almost all piles of crap, or next to a freeway, or sliding down a hill, or moldy, or missing all the doaas/rpplionces/carpet. – Rate this comment: 0  0

Σχολιάστε